Friday, November 13, 2009

MAHRAJAN SUKAN MEMANAH IPA 2009





Mahrajan Sukan Memanah Institusi Pendidikan Agama (IPA) Peringkat Kebangsaan Tahun 2009 anjuran Bahagian Pendidikan Islam KPM berlangsung pada 9 - 12 November 2009 bertempat di SMKA Kuala Selangor, Selangor DE

Keputusan Pertandingan Untuk Pulau Pinang
1. Kategori Lelaki (keseluruhan) - Tempat ke 8 /14 (1012 mata)
2. Kategori Perempuan (keseluruhan) - Tempat ke 6/14 (473 mata)
3. Individu lelaki - tempat ke 10 (Suwadi), 21 (M Zulkefflie), 31 (M Adib), 41 (M Amirul) dari 56 peserta
4. Individu perempuan - tempat ke 15 (Aimi), 22 (Farah), 28 Nurul Husna, 37 (Siti Noor Aisyah) dari 52 peserta
5. Pusingan Olimpik Individu Lelaki - tersingkir di pusingan ke 2
6. Pusingan Olimpik Individu Perempuan - tersingkir di pusingan ke 2
7. Pusingan Olimpik Berpasukan Lelaki - tersinkir di pusingan pertama
8. Pusingan Olimpik Berpasukan Perempuan - tersingkir di pusingan ke 2

"SYABAS PULAU PINANG"

1 comment:

  1. Assalamualaikum...macamana nak melatih anak2 saya memanah dan anak2 saya bersekolah di Permatang Pasir,Permatang pauh,kalau boleh saya nak libatkan anak2 saya dalam sukan memanah tapi x ada tempat dan peralatan untuk melatih mereka....jika boleh saya tahu,di mana tempat utk ank2 dan brp yuran?

    ReplyDelete